Γιατί χρειάζομαι ιστοσελίδα για την επιχείρηση μου;

Σήμερα μπορείτε να έχετε έναν ιστότοπο για σχεδόν οτιδήποτε – από καμπάνιες crowdfunding έως σελίδες θαυμαστών για χάμστερ κατοικίδιων ζώων. Αλλά για κάποιο λόγο, περίπου 30-40% των μικρών επιχειρήσεων καθυστέρησαν να μεταβούν στον online κόσμο. Γιατί;

Σε έρευνες, πολλοί ιδιοκτήτες επιχειρήσεων λένε ότι δεν έχουν τις δεξιότητες, το χρόνο ή τα χρήματα για να δημιουργήσουν έναν ιστότοπο. Ωστόσο, ένας εκπληκτικός αριθμός λέει ότι δεν χρειάζονται πρώτα έναν ιστότοπο, είτε επειδή δεν απαιτείται είτε επειδή χρησιμοποιούν τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

Ωστόσο, αυτή η ιδέα αλλάζει γρήγορα, ειδικά καθώς ο COVID-19 καθιστά την διοίκηση προσωπικής επιχείρησης πιο δύσκολη. Σύμφωνα με μια έρευνα, το 29% των μικρών επιχειρήσεων σχεδιάζουν να χρησιμοποιήσουν έναν ιστότοπο για πρώτη φορά το 2020. Είστε ανάμεσά τους;

Έχουμε συγκεντρώσει ορισμένους λόγους για τους οποίους η επιχείρησή σας πρέπει να έχει τον δικό της ιστότοπο. Εάν είστε ιδιοκτήτης μιας επιχείρησης που δεν έχει ακόμη ιστοσελίδα, διαβάστε!

Οι πελάτες αναμένουν από τις επιχειρήσεις να έχουν ιστότοπους

Τώρα περισσότερο από ποτέ, οι πελάτες θέλουν να μπορούν να βρίσκουν πληροφορίες για εσάς από τον ιστότοπο της εταιρείας σας. Οι περισσότεροι καταναλωτές κάνουν έρευνα στο διαδίκτυο προτού πραγματοποιήσουν μια αγορά, ακόμη και αν πρόκειται να αγοράσουν κάτι από το τοπικό τους κατάστημα. Εάν δεν διαθέτετε ιστότοπο, στέλνει ένα μήνυμα ότι η επιχείρησή σας έχει κολλήσει στο παρελθόν, ότι δεν είστε πλέον ανοιχτοί ή ότι δεν σας ενδιαφέρει να βρείτε νέους πελάτες – και σίγουρα αυτά δεν είναι μηνύματα που θέλετε να περάσετε στους πελάτες σας!

Έχετε των έλεχγο των πληροφωριών της επιχείρησής σας

Οι κριτικές και τα σχόλια των χρηστών σε άλλους ιστότοπους είναι υπέροχα, αλλά δεν θα έπρεπε να έχετε τον τελευταίο λόγο για το πώς παρουσιάζεται η εταιρεία σας στο κοινό; Έχοντας έναν ιστότοπο για την εταιρεία σας δημιουργεί αμέσως μια επίσημη παρουσία στο Διαδίκτυο, έτσι ώστε να μην χρειάζεται να εξαρτάται από τους άλλους που μιλούν για εσάς. Και μπορείτε να το κάνετε να φαίνεται ακριβώς όπως θέλετε, με το δικό σας λογότυπο και επωνυμία εταιρείας.

Ένας ιστότοπος σας κάνει να φαίνεστε πιο αξιόπιστοι

Οι καταναλωτές έχουν μάθει να πραγματοποιούν πάντα έρευνα στο διαδίκτυο. Στην πραγματικότητα, το 75% θα κρίνει την αξιοπιστία σας βάσει του σχεδιασμού της ιστοσελίδας σας. Γι ‘αυτό είναι τόσο σημαντικό να έχετε έναν σύγχρονο, ενημερωμένο ιστότοπο και άλλους δείκτες αξιοπιστίας. Ένας ιστότοπος δείχνει επίσης ότι είστε έτοιμοι για δουλειά σε μια περίοδο που υπάρχει μεγάλη αβεβαιότητα.

Μπορείτε να πουλήσετε προϊόντα στο διαδίκτυο

Οι διαδικτυακές πωλήσεις σημείωσαν άνοδο ακόμη και πριν το COVID-19 κρατήσει τους πάντες στο σπίτι. Και αυτές οι τάσεις αναμένεται να συνεχιστούν αφού οι επιχειρήσεις ανοίξουν ξανά στους πελάτες. Έτσι, ακόμη και αν δεν θεωρείτε τον εαυτό σας ως επιχείρηση “ηλεκτρονικού εμπορίου”, μπορείτε ακόμα να χρησιμοποιήσετε ένα ηλεκτρονικό κατάστημα για να ωφελήσετε την επιχείρησή σας και εκτός σύνδεσης. Μπορεί να σας βοηθήσει να συμπληρώσετε το εισόδημά σας όταν είστε κλειστοί, και επίσης να προσελκύσετε νέους πελάτες που θα μπορούν πλέον να βρίσκουν τις υπηρεσίες και τα προϊόντα σας μέσω του Google και άλλων μηχανών αναζήτησης.

Ένας ιστότοπος είναι πιο προσιτός από την παραδοσιακή διαφήμιση

Πολλές μικρές επιχειρήσεις που δεν διαθέτουν ιστότοπο εξακολουθούν να βασίζονται σε διαφημίσεις Yellow Page ή παραδοσιακές διαφημίσεις για να βγάλουν το όνομά τους εκεί έξω. Αλλά αγοράζετε μια διαφήμιση σε έναν συνεχώς συρρικνωμένο και ολοένα και πιο ακριβό κατάλογο. Ποιά είναι η καλύτερη χρήση των χρημάτων σας, ειδικά αν προσπαθείτε να μειώσετε το επιχειρηματικό κόστος; Οι ιστότοποι κοστίζουν πολύ λιγότερο από ό, τι στο παρελθόν και σας προσφέρουν ευρύτερη προσέγγιση από ό, τι οι κανονικές διαφημίσεις.

Ένας ιστότοπος είναι πιο εύκολο να ενημερώνεται

Εάν δοκιμάσατε να ξεκινήσετε έναν ιστότοπο πριν από χρόνια, μπορεί να είχατε κάποιες κακές αναμνήσεις από την εμπειρία. Πιθανότατα χρειάστηκαν μήνες για να δημιουργηθεί και στη συνέχεια δεν θα μπορούσατε να κάνετε μόνοι σας αλλαγές. Απλά πράγματα όπως η ενημέρωση των ωρών καταστήματος θα χρειαστούν για πάντα, επομένως οι πληροφορίες σας ήταν ξεπερασμένες. Σήμερα, δεν θα μπορούσε να είναι πιο διαφορετικό. Με το προσαρμοσμένο panel διαχείρισης που προσφέρουμε, το μόνο που χρειάζεται να κάνετε είναι να συνδεθείτε στον ιστότοπό σας και να κάνετε κλικ στο μέρος που θέλετε να αλλάξετε. Θα μπορείτε να επεξεργαστείτε κείμενο, να προσθέσετε φωτογραφίες ή να αλλάξετε μέρη του σχεδίου σας και πολλά άλλα.

Μπορείτε να βρείτε νέους τοπικούς πελάτες κοντά σας

Ένας ιστότοπος δεν είναι μόνο για την εύρεση πελατών σε ολόκληρο τον κόσμο, αλλά είναι ένα ουσιαστικό εργαλείο για την προσέλκυση τοπικών πελατών. Σχεδόν οι μισές (46%) όλων των αναζητήσεων Google είναι άτομα που αναζητούν κάτι κοντά τους. Αυτό ισχύει ιδιαίτερα για τους χρήστες κινητών τηλεφώνων που ενδέχεται να αναζητούν κατάστημα, εστιατόριο ή άλλη υπηρεσία ενώ βρίσκονται εν κινήσει. Εάν δεν διαθέτετε ιστότοπο, χάνετε την ευκαιρία να προσελκύσετε αυτούς τους επισκέπτες όταν βρίσκονται ακριβώς στη γειτονιά σας.

Χρειάζεται η επιχείρησή μου έναν ιστότοπο εάν χρησιμοποιώ κοινωνικά δύκτια;

Ίσως έχετε ήδη μια σελίδα στο Facebook και μερικές πολύ καλές κριτικές στα κοινωνικά μέσα. Πολλοί ιδιοκτήτες επιχειρήσεων υποθέτουν ότι ένα προφίλ κοινωνικών μέσων για την επιχείρησή τους είναι αρκετό. Υπάρχουν όμως ορισμένα προβλήματα με αυτήν τη στρατηγική. Πρώτον, θα εξαρτάστε πάντα από την πλατφόρμα που θα επιλέξετε. Οι αλγόριθμοι αλλάζουν, οι κανόνες αλλάζουν και αυτό που λειτουργεί μια μέρα μπορεί να μην λειτουργεί μερικές εβδομάδες από τώρα (όπως έχουν μάθει πρόσφατα πολλές επιχειρήσεις που εξαρτώνται από το Facebook). Εάν έχετε ιστότοπο, ανήκει σε εσάς και ελέγχετε το περιεχόμενο του. Μέρος του λόγου για τον οποίο ξεκινήσατε τη δική σας επιχείρηση είναι ότι δεν χρειάζεται να ακολουθείτε τους κανόνες άλλων ανθρώπων – γιατί να κάνετε ακριβώς αυτό που σας λέει μια πλατφόρμα κοινωνικών μέσων; Οι τάσεις αλλάζουν επίσης. Εάν οι πελάτες σας βρίσκονται στο Instagram σήμερα, ενδέχεται να βρίσκονται σε μια νέα πλατφόρμα αύριο. Καθώς οι άνθρωποι αλλάζουν από το ένα εργαλείο στο άλλο, ο ιστότοπός σας λειτουργεί ως αγκύρωση. Ανεξάρτητα από το τι προτιμούν οι πελάτες υπηρεσιών κοινωνικών μέσων, μπορούν πάντα να βρουν τον ιστότοπό σας στο ίδιο μέρος, διαθέσιμο σε όλους.

Συμπέρασμα: Κάθε επιχείρηση χρειάζεται έναν ιστότοπο

Η υπόθεση για την ύπαρξη ενός ιστότοπου στον σημερινό κόσμο είναι πολύ ισχυρή. Σχεδόν όλες οι επιχειρήσεις που ρωτήθηκαν δήλωσαν ότι σχεδίαζαν να έχουν έναν ιστότοπο μέχρι το τέλος του έτους. Θέλετε και εσείς ιστοσελίδα για την επιχείρησή σας; Κάντε το πραγματικότητα με την βοήθεια της ομάδας του SOHub!