Δημιουργία e-shop: Πως να βοηθήσετε την επιχείρησή σας να αντιμετωπίσει την κρίση της πανδημίας.

Το παγκόσμιο lockdown λόγω της πανδημίας έχει πλήξει όλες τις επιχειρήσεις, αλλά όχι το ίδιο. Αυτές οι επιχειρήσεις που κάποτε δίσταζαν να κάνουν το ψηφιακό “άλμα” και να επενδύσουν σε ένα ηλεκτρονικό κατάστημα βρίσκονται τώρα σε σοβαρό μειονέκτημα. Σίγουρα, οποιοσδήποτε στη βιομηχανία λιανικής γνώριζε ήδη ότι η δημιουργία ηλεκτρονικών καταστημάτων και η διάθεση προϊόντων για αγορά στο διαδίκτυο θα ήταν ένα βήμα που τελικά θα έπρεπε να κάνουν. Όμως, η παγκόσμια πανδημία άλλαξε σοβαρά την ταχύτητα στον “αυτοκινητόδρομο” της βιομηχανίας, καθιστώντας μια ισχυρή διαδικτυακή παρουσία απόλυτα αναγκαία, παρά μια μεταγενέστερη σκέψη.

Η ύπαρξη μιας πραγματικής φυσικής θέσης θα συνεχίσει να είναι ο τρόπος λειτουργίας των περισσότερων επιχειρήσεων, αλλά η παράβλεψη του ψηφιακού κόσμου δεν είναι πλέον βιώσιμη. Εάν σκέφτεστε να συνδυάσετε τα δύο, ή ακόμη και να κάνετε μια πλήρη ψηφιακή μετάβαση, η δημιουργία ενός ηλεκτρονικού καταστήματος είναι πλέον απαραίτητη.

Αλλά όταν ολοκληρωθεί η κρίση, και αρθεί το lockdown, θα συνεχίσει να αξίζει αυτή η επένδυση; Και θα μπορείτε να το προσαρμόσετε εφικτά στο επιχειρηματικό σας σχέδιο; Οι ειδικοί μας στο SOHub έχουν τις απαντήσεις για εσάς.

Φτάνει το Budget μου για να δημιουργήσω ένα eshop;

Η σύντομη απάντηση σε αυτήν την ερώτηση είναι ναι. Και τώρα είναι η κατάλληλη στιγμή για να το δημιουργήσετε καθώς κυβερνήσεις σε όλο τον κόσμο έχουν ανακοινώσει πακέτα τόνωσης για να βοηθήσουν τις επιχειρήσεις να ανακάμψουν.

Αλλά ακόμη και αν το πακέτο βοήθειας δεν είναι διαθέσιμο, η ερώτηση δεν είναι αν μπορείτε να έχετε ένα ηλεκτρονικό κατάστημα, αλλά μάλλον, μπορείτε να μην έχετε ένα; Οι λιανικές πωλήσεις σε φυσικές τοποθεσίες σε όλο τον κόσμο βρίσκονται σε πτώση. Οι άνθρωποι προτιμούν να ψωνίζουν από την άνεση του σπιτιού τους – γρήγορα, εύκολα και στον ελεύθερο χρόνο τους, χωρίς να χρειάζεται να σχεδιάσουν το πρόγραμμά τους γύρω από τις ώρες λειτουργίας ενός καταστήματος.

Οι επιχειρήσεις λιανικής μεταβαίνουν στο διαδίκτυο καθώς όλο και περισσότεροι άνθρωποι βλέπουν το χάσιμο χρόνου που εμπλέκεται στην ενοικίαση χώρου, στην πληρωμή λογαριασμών κοινής ωφέλειας και στην πρόσληψη υπαλλήλων για 8 ώρες κάθε μέρα. Και αν δεν σκέφτεστε εσείς να κάνετε το άλμα στο διαδίκτυο, να είστε σίγουροι ότι ο ανταγωνισμός σας θα το κάνει.

Εντάξει, θα το κάνω, αλλά θα χρησιμοποιήσω ένα έτοιμο και φθηνότερο template.

Η απόκτηση ενός έτοιμου eshop είναι μια χαρά, εάν η λειτουργία ενός ηλεκτρονικού καταστήματος είναι μια δευτερεύουσα πηγή εισοδήματος για την επιχείρηση και όχι η κύρια. Ενώ τα έτοιμα πρότυπα είναι σίγουρα φθηνότερα, είναι φθηνότερα για κάποιο λόγο. Προσφέρουν περιορισμένη προσαρμογή, βασικές υπηρεσίες και δεν μπορούν να αντιμετωπίσουν πολύπλοκες λειτουργίες. Εάν αυτό που ψάχνετε είναι ένας ξεχωριστός ιστότοπος, τότε ένα έτοιμο template δεν είναι για εσάς. Επομένως, προτού κάνετε το άλμα, θα ήταν καλή ιδέα να καθίσετε και να προσδιορίσετε τις επιχειρηματικές σας ανάγκες και εάν αυτές οι ανάγκες μπορούν να καλυφθούν από ένα απλό template.

Αλλά μπορεί ένα e-shop να μου γλυτώσει λεφτά;

Ναι μπορεί. Και αρκετά μάλιστα. Εάν επιλέξετε να μεταβείτε πλήρως στον ψηφιακό χώρο, φανταστείτε να μην πληρώνετε ενοίκιο για το κατάστημά σας, να μην πληρώνετε λογαριασμούς κοινής ωφέλειας και να μην χρειάζεται να πληρώνετε ένα άτομο για να βρίσκεστε εκεί συνεχώς. Έχετε ήδη μειώσει σημαντικά το λειτουργικό σας κόστος και αυτή είναι μόνο η αρχή. Αλλά ακόμα κι αν εξακολουθείτε να χρησιμοποιείτε ένα πραγματικό κατάστημα γιατί να περιορίσετε την επιχείρησή σας στα άτομα που μπαίνουν στο φυσικό σας κατάστημα; Ένα ηλεκτρονικό κατάστημα σάς δίνει την ευκαιρία να απευθυνθείτε σε ένα κοινό δισεκατομμυρίων. Όλος ο κόσμος μπορεί να περπατήσει στο κατάστημά σας τώρα και να περιηγηθεί στα προϊόντα σας.

Και τι συμβαίνει εάν παρατηρήσετε απότομη αύξηση της ζήτησης και πρέπει να προσθέσετε περισσότερα προϊόντα; Δεν χρειάζεται να αγοράσετε ένα μεγαλύτερο κατάστημα για να προβάλετε τα προϊόντα σας, απλά χρειάζεστε περισσότερες εικόνες και σελίδες. Η ευελιξία είναι το μεσαίο όνομα του ψηφιακού χώρου.

Ακούω τι λέτε, αλλά πιστεύω ότι όλο αυτό θα περάσει!

Είναι απίθανο, τουλάχιστον, όχι με την έννοια ότι όλα πηγαίνουν πίσω στο πώς ήταν πριν. Οι κορυφαίοι χρηματοοικονομικοί σύμβουλοι και οικονομολόγοι έχουν ήδη προβλέψει ότι το παγκόσμιο lockdown είναι πολύ πιθανό να έχει μακροχρόνιες επιπτώσεις και πιθανώς να επηρεάσει τον τρόπο που αλληλεπιδρούμε ως κοινωνία για πάντα.

Αλλά ακόμα κι αν κατά τύχη τα πράγματα πήγαιναν πίσω στο παρελθόν, η αξία της τεχνολογίας, και ιδιαίτερα η αξία της διαδικτυακής αλληλεπίδρασης, έχει αποδειχθεί ότι είναι ο υποστηρικτικός πυλώνας της κοινωνίας όπως είναι σήμερα. Χωρίς το διαδίκτυο δεν θα μπορούσαμε να εργαστούμε από το σπίτι, δεν θα μπορούσαμε να ψωνίσουμε ή να συνεχίσουμε με την καθημερινή μας ζωή με τον τρόπο που έχουμε συνηθίσει. Η αναγκαστική αύξηση της διαδικτυακής αλληλεπίδρασης έχει εκθέσει τον κόσμο στα οφέλη του ίντερνετ και πλεον δεν είναι εφικτό να επιστρέψουν στο να κάνουν τα πράγματα με τον σκληρό τρόπο. Coronavirus ή όχι, η διαδικτυακή αλληλεπίδραση θα αυξηθεί στο μέλλον και η επιχείρησή σας πρέπει να είναι εκεί και να είναι έτοιμη.

Για αυτό, λοιπόν, εμείς στο SOHub εφαρμόζοντας της εκτεταμένες γνώσεις που έχουμε για τη δημιουργία ηλεκτρονικών καταστημάτων και τη βελτίωση της προσέγγισής σας με αποτελεσματικές καμπάνιες ψηφιακού μάρκετινγκ, μπορούμε να βοηθήσουμε την επιχείρησή σας να είναι έτοιμη για κάθε ενδεχόμενο. 

Επικοινωνήστε μαζί μας για να διασφαλίσουμε ότι η επιχείρησή σας θα είναι έτοιμη να αντιμετωπίσει οποιαδήποτε πρόκληση εκμεταλλευόμενη τις διαθέσιμες ευκαιρίες!